Reklamacje
1.Towary dostępne w sklepie są objęte gwarancją producenta. W przypadku chęci skorzystania z procedury gwarancyjnej Klient jest zobowiązany do postępowania zgodnie z załączonym dokumentem gwarancyjnym.
2.W przypadku wystąpienia wady towaru, Klient ma prawo do reklamacji zgodnie z przepisami dotyczącym rękojmi wynikającymi z przepisów kodeksu cywilnego.
3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
a) pisemnie na adres: Impuls K. Bielak i S. Zieleń Spółka Jawna 58-400 Kamienna Góra ul. Słoneczna 2B;
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kamgo.pl
4.Zaleca się odesłanie towaru na adres Sprzedawcy oraz podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
a)informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
b)żądania sposobu rozstrzygnięcia reklamacji,
c)danych kontaktowych składającego reklamację.
6.Przesyłki z towarem reklamowanym należy kierować na adres: Impuls K. Bielak i S. Zieleń Spółka Jawna 58-400 Kamienna Góra ul. Słoneczna 2B z dopiskiem "REKLAMACJA".